July 7, 2007

Bagamiash picioarele...



....in bashketzi/convershi/gumari [hmmm].
Imi plac la nebunie si ca sa vezi...e unul dintre putinele lucruri USA made care imi plac.Is that ok?
Well USA made my ass....everything is 100% China made,including that damn tag with Chuck on!
Cunosc bashketzii de la Converse de ceva vreme,I would say more than a decade,insa ca orice alt lucru care imi place,ajung sa il iau exact cand el e
CUL si ma enerveaza acest lucru.
Imi place la nebunie cum teenager-ul roman isi schimba extreme de rapid opinia regarding moda in general.Acum 4 ani de exemplu,cand am intrat la liceu si am inceput sa colind mai des magazinele,am vazut asa ceva.Well,nu la noi.Era in alta parte.Pe .com mai exact :p:D.
Alora,daca intrebai acum 4 ani de asa ceva,ti se spunea ca nu ai bani sa iti iei ceva ca lumea si CUL .Well,true...tinand cont ca basketzii & tenishii sunt eftinache [seen this week a very nice pair of red vintage All Stars..dar din astia inalti,bashketzi that is..@ 20 bucks,man...pe eastbay:p =p~].Insa ce ma enerveaza e faptul ca,daca acum 4 aveai din astia in ya feet,erai considerat sarantoc,mai ales daca erau si tenishi,iar acum....hehe...you are like...that thing on the fuckin' logo.Esti CUL,iar daca ai ceva gen "cioara vopsita" adica mai multe culori decat are un .jpeg,damn....GODLIKE POWERS!!!Converse trainers level cinshpe..Yo,man,my trainers got more colours than the motha'fuckin' RAINBOW!!Shit...United Colours of Benetton...PFFF!!!Get outta' here!
EEEEE..screw their opinion!Shit,I'm wearing these because I love them ever since I seen'em and cause I wanted to shove my feet in 'em since...woohoo...long time ago...and not because I wanna be CUL.
I will always wuv Converse trainers and yes,I want to have their baby :p.
Gumarii rulz!!!

2 comments:

galani said...

extrem de multa dreptate ai in articolul asta. Defapt, ceea ce ai subliniat tu este si motivul pt care evit sa imi cumpar acesti "CONVERSHI" (ca deh, daca spui baschetzi/teneshi nimeni nu intzelege...Romanul tot tzaran e, tre' sa spui CONVERSHI sa se auda BRANDUL frate!!!)... Io chiar am zis anul trecut cand au aparut la noi ca imi voi cumpara multe perechi(mai ales cuz converse este, mai nou, a division of nike:D) dar cand am vauzt totzi manelarii cu asa ceva mi s-a luat... PLM... e greu in tzara asta sa potzi sa spui ca reprezintzi o cultura muzicala sau underground, sau de orice fel... cand vezi manelarul de la coltzul blocului cu baschetzi de la converse, pantaloni largi de prin dulapul lui p diddy, haina de piele de ROACAR si frizura de punker... si omul asculta manele... deci... MUIE PROSTIEI!

Anonymous said...

cel mai trist e ca ai dreptate...din pacate...:(