October 31, 2008

ranDomnul Aleatoriu

  • gel de spiriduş
  • la staţia de metrou "Tineretului",pe scări este autocolant cu "M&M";acelaşi lucru ar trebui să îl facă şi cu scările de la Tribunalul mare,de pe cheiul gârlii,just to make your sentence sweeter
  • la Unirii,e un nenea care seamană cu Nicuşor de la Brăila,atât dupa mufarină,cât şi după live act
  • prejudecăţile o sug in chec.stop.mi-am luat un pumn in falca stângă din cauza asta.stop.am mâncat,relativ greu,un ecler.stop.eclerul a fost bun.stop.
  • rectific,nu "chec",ci "Muşuroi de cârtiţă" de la Dr. Oetker.Si nu "prejudecăţile",ci ăla care mi-a dat scatoalca.Deci,sa sugă pula cu "Muşuroi de cârtiţă" de la Dr. Oetker
  • melodiile alea două a lu' nenea Basshunter sunt de-o lăbătristie cumplită.Prefer M.I.L.F Hunter.
  • Si Fiara demisionează,ciobanu' tot antrenează
  • croitus interruptus
  • 3 lucruri pe care le aştept toamna asta: VW Scirocco , GQ x , NFS Undercover x
  • new lyrics for Madonna's "Like a prayer": "i'm down on my knees,i wanna give you head"
  • doodles are nice,nu şi momentele in care le faci [e.g.: long boring classes]
  • speaking of doodles,am aflat că există peştele prefectură. Tre'să îi dăm o denumire ştiinţifică,nu-i aşa,Măgarule?
  • există ciocolata cu 99% cacao,pe care nu o poţi mânca de unul singur
  • ciuma bubonică vs. ciunga bombonică
  • diminutivul pentru "Halloween" nu este "Hallowienie"
  • pumpkins,pumpkiss,pumpkits (Swedish pump?) ,pumpkids,pumpK.I.T.T.
  • I got "Surfin' bird" from The trashmen

No comments: