August 31, 2008

From mint-rubbing to...

...frecat lampa.
Asta pentru ca sunt ostenit de la atata mint-rubbing,incat vreau sa am parte de "it happens".Prea mult "shit happens" pentru mine,mai vreau si ceva bun.Macar pentru o zi.Si de ce sa nu fie ziua aia chiar azi,ca tot e ultima zi de vara.
Azi vreau sa fie mai frumos decat ieri.Sa nu fie nori,sa fie soare,sa fie mai cald.
Azi vreau sa savurez a treia mea bere.
Azi vreau sa savurez ultima inghetata pe vara asta.
Azi vreau inspiratie,cat sa scriu niste amarate de randuri,pentru ca m-am saturat sa consum draft-uri la draught.
In seara asta vreau sa ma apuc de cel mai lung articol al meu,care va incepe pe vara si se va termina pe toamna.
Azi vreau sa ies un pic pe afara,sa vad Bucurestiul seara,cand e viu,pentru ca ziua el este sufocat.Nu vreau sa tremur deloc,chit ca vor fi mai putin de 24 de grade.
Azi nu vreau sa ma gandesc la ce nu am facut in vara asta,nu vreau sa ma gandesc ca maine e toamna,ci vreau sa ma gandesc la ce am de gand sa fac azi,in ultima zi de vara.
Maine,dupa ce ca e luni,mai e si prima zi de toamna.Good!Go Team Depressed Maniacs!
Yes,Genie,fulfill my wishes...again!La fel si maine,poimaine,raspoimaine si tot asa pana la adanci batraneti sau pana la pensie.

No comments: