February 27, 2009

Cald.Călduţ.Călâu.

Hai p-afară, e fain. Poate că bate vântul, dar de data asta nu îţi vor mai da lacrimile. Cred.
Hai p-afară să alergăm. Şi o spune asta unul care întotdeauna e "the rotten egg".
Hai p-afară că e soare care rânjeşte fasolea. Nu e soare cu dinţi, pentru că ăla e chitros şi nu împarte căldură. Ăsta e mai special, e soare cu lopeţi.
Hai p-afară to see cars go by. Or motorcicles.
Hai p-afară să vedem Stravropoleos, Şuşeaua, banca on the hill, Grădina Cişmigiu în care am lăsat cele doua fete să vâslească, după ce le stropisem.
Hai p-afară, pe o băncuţă, ca să îţi fac un iepure din hârtie. Ştii, odată am primit un iepure din balon şi mi-a plăcut mult. Vreau să dau şi eu unul, nu neaparat făcut dintr-un balon. Dar...dar am dat deja un iepure din hârtie.
Hai p-afară ca să auzi un tembel vorbind despre lacuri, munţi, burguri şi alte alea.
Hai p-afară că...nu pot să termin ciocolata asta de unul singur.
Hai p-afară să îi facem poze lu' Bucale.
Hai p-afară să vedem la ce ora e trenul spre Buşteni.
Hai p-afară să jucăm şotronul pe dalele din mijlocul Bulevardului Aviatorilor.
Hai p-afară să vedem a cui tarşă se duce mai departe pe marmura din Pasajul de la Universitate.
Hai p-afară că am ţevi pentru cornete. Tu parcă nu ai avut. Şi să facem şi avioane.
Hai p-afară să facem flori din hârtie şi să le punem în pământ.
Hai p-afară fiindcă...ăă..tre'să probez bocancii ăştia de i-am cumpărat.
Hai p-afară fiindcă tot trec prin multe locuri şi mă gândesc la anumite..la o anumită...îmi aduc aminte de...ceva-uri.
Hai p-afară pentru că....dar dacă e să dau ochii cu tine o să îmi transpire palmele şi mă voi fâstâci.
But I shouldn't fear that,should I?
Grab my hand and let's walk.

2 comments:

Illuminatus said...

Walk all night long...till you drop without any little energy left. And then, a small hand will reach out to you and help you get up and walk again. Don't be afraid to grab that hand.

Wabbit said...

Walked one night,some days ago;dunno bout the lack of energy,but it was surely lack of I-know-what-I-am-doing.And dunno if I grabbed a hand,but I know a hand grabbed me.Or maybe I was covered by the cuffs.
Was lucky.Very!