July 31, 2009

Măi, animalule!

Dacă îl mai ţineţi minte pe peştele "prefectură", ei bine, vă spun că acum l-am găsit şi pe frac'su. Bănuim că e frac'su, pentru că numele lui se termină în "phalus".
Animalul de faţă este un guvide, îi spune hanus şi trăieşte în Marea Neagră. Da, este posibil ca tu să fi dat cu mâna peste un hanus, când te scăldai în lacul rusesc. Sau poate peste mai mulţi, la naiba!
Şi astfel, am mai adăugat încă un nume la lista mea de animale preferate: pumă, coiot, hanus, and above all, the sperm whale.

Iar acum citez din Măgar:

Pin the tail on the donkey: Tu-ti imaginezi cum e cand se intalnesc doi pescari
Pin the tail on the donkey: si face unul, salut bai, ce faci?
Pin the tail on the donkey: Uite bine, eu dau la crapi, tu ce faci?
Pin the tail on the donkey: Eu dau la hanus

No comments: