November 28, 2008

Dear diary vs. dear Santa

Mă plimbam ieri pe la raionul de jucării de la un oareşcare magazin.Acum,sincer,nu aş spune "nu" la o maşinuţă Bburago,dar parcă nu merge.Camera,covorul,parcă sunt mai mici când stau în fund şi mă joc cu o maşinuţă.Nu ştiu,nu mai merge şi pace.
În schimb,mi-aş dori tot chestii din astea,de copil.
Uite,mi-aş dori ca toată criza asta financioară să se sfârcşească.
Un alt lucru pe care mi l-aş dori ar fi ca unii să nu mai pună ":)" după fiecare propoziţie,paragraf sau să nu mai răspundă cu ":)".
Îmi doresc să am parte de subiecte uşoare pentru stresiune.
Mi-ar plăcea să mai am parte,din când în când,de cursuri plicticoa_e,pentru a avea parte de o recolta bogată de doodle-uri.
Nu ştiu dacă timpul s-a comprimat,dar mi-aş dori ca unele zile chiar să aibă 24 de ore.Ba chiar să aiba 24 de ore şi un minut,pentru că sunt momente în care îmi doresc ca timpul să stea în loc.Şi probabil că sunt multe,dar fiindcă nu sunt un contabil bun...
Mi-aş dori să nu mai fiu slab,însă nu din punct de vedere al fizicului.
Mi-aş dori să primesc,pe o bandă de film,o zi din viaţa mea.Sau măcar 15 minute.
Mi-ar plăcea o clepsidră care sa măsoare nu trei,nu cinci,ci douăsprezece minute.
Îmi doresc ca,uneori,în timpul cursurilor sau seminariilor,lumea din faţa mea,să nu întoarcă privirea în spate.
Vreau ca,uneori,cuvintele să îmi vină ca dintr-un draught şi nu ca dintr-o porcărie din aia de picurătoare de la sticla de uischean.Iar dacă e să vină,să nu se ţină de dinţi,fiindcă nu vor să iasă.
Mi-aş dori ca în zilele de marţi,miercuri şi joi,să mă dau jos din pat,în mai puţin de zece minute şi nu în 40-45,aşa cum fac acum.
Mi-aş dori să ştiu că unele persoane că vor fi în siguranţă,asta ca să nu îmi fac griji multe.Acum ştiu cum se simt unele mame care au doar un singur copil.Cred.
Mi-aş dori să aud mai des fetele spunând "uuf!",pentru că îmi place.
Vreau să nu mă mai apuce orele 3-4 A.M. uităndu-mă pe pereţi sau gândindu-mă la chestii,persoane,"to do"-uri.
Mi-aş dori să scap de un obicei prost,pe care îl am încă din grădiniţă.
Nu ştiu câte şi care din toate astea se vor îndeplini.Şi una ar fi de ajuns.
Sfat: Moşule,dacă nu ştii ce să alegi,atunci închide ochii,treci în modul shuffle şi pune dej'tul pe care o fi.Mă voi bucura dacă se va întâmpla.

P.S.: îţi voi mai scrie,cu toate că,sincer,nu ştiu dacă îţi scriu ţie sau altei...entitaţi.

P.P.S: Aş vrea şi melodia asta,care e acum la BBC Radio 1.

No comments: