November 27, 2008

Phones have sex as well

Ş-aşa mă fute câte-o plictiseală pe la unele scursuri...însă mai tot timpul am un tovarăş care să mă scoată din stări din astea.Se numeşte mină de grafit de 0,7.Şi încep şi desenez...
Forma unui Dodge Challenger 2008.Administraţiile americane din '92 şi până în prezent, incluzându-l şi pe Hosni Mumbarack Obamadeline Albright.Munţi.Omuleţi.Alţi omuleţi.Şi mai mulţi alţi omuleţi.Care înjură.Care fac glume de caca.Care fac sex.Care mănâncă din munţi.Iepuri.Rapandule mai ieftine decât o eugenie.
Iar când nu desenez,mă joc cu mobilul.
Iar când nu desenez sau mă joc cu mobilul,atunci le fac pe amândouă.
Aşa că daţi click cu rozătorul pe legături,benocliţi-vă la poze şi luaţi exemplu.Şi pe voi vă poate paşte ora de sexologie pe la cursuri,aşa că nu vă panicheaţi,înarmaţi-vă cu un creion,lăsaţi-vă imaginaţia să zburde,lăsaţi-vă neuronii masochişti să se biciuiască unul pe altul,cu codiţele şi spuneţi profilor că Moş Crăciun v-a pus să faceţi asta,pentru că altfel Dioneea Muscipula va veni noaptea când dormiţi şi vă va mânca cucu' (pentru băieţi) sau că atunci când veţi sta Rupicapra Rupicapra,nu veţi avea parte de sex,ci de....un sexagenar (easy,girls,you'll give the geezer a stroke).
So,in case of boring classes,draw your pencil and draw.

My masterpissesmeoff: 2 in the Orange and 1 in the stink , haleală de post pentru canibali (umplutură de HTML; cookies disabled) , blutu-ţi... , venerix 2.0 şi momentan,atât.Bon appetit.

Mulţumesc...pentru o parte din recuzită.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Offtopic: 14 luni de când m-am tuns ultima oară.
Nu contează cât şi cum am părul,important e cât de lung gândesc.

No comments: