September 26, 2008

Aniversar

Ultima oara cand am m-am tuns a fost acum un an.Pe 26 septembrie 2007,mai exact.
Since then,I've noticed some things :
  • nimeni nu spune nimic timp de 3-4 luni
  • dupa 3-4 luni,mi se spune "cand te mai duci sa te tunzi?"
  • dupa 5 luni,mi se spune "ar trebui sa te duci sa te tunzi!"
  • dupa 6 luni,nu mi se spune "du-te si te tunde!",ci "EMO!"
  • foarte putini fac referire la Ringo/John/Paul/George
  • senzatia pe care o ai cand iti scuturi parul e nice..
  • ..insa nu si atunci cand mergi,nu de alta dar,nu vei merge drept.Drept urmare,pe langa faptul ca mi se spunea "iemo",mai zicea lumea ca sunt drogat sau manga [not japanese cartoons]
  • dupa ce imi spalam parul,acesta arata precum casca lui Vader [I'm sure all you geeks out there got a stiffy right now]
  • dupa ce il uscam,acesta arata precum The Death Star [yes geeks,mentain that stiffy],recte o chestie rotunda,mare si neagra.And no,it wasn't a '70s afro hair due
  • cand batea vantul din spate si imi venea tot parul in fata,eram emo
  • cand vantul venea din lateral,tot emo eram,pentru ca parul imi venea intr-o parte
  • cand vantul batea din fata,eram roacar [how come?]
  • daca legam parul la spate,eram samurai [yes,Beldi-San]
  • dupa ce ma ploua sau stateam mult in abureala [literally] aveam doua straturi de par: primul strat,cu parul normal,si al doilea,cu firele care stateau incalcite,erecte,arc-de-triumf alike,etceteraness.
  • I could be every little girls best friend,because I could look like a unicorn,and I know little girls get a stiffy when it comes to unicorns.Not that I would be hung as a unicorn.Oh!And I just figured that girls don't get a stiffy,unless they're shemales.Yuck!
  • sunt intrebat [in special de fete] ,daca ma dau cu placa [not-skateboard]
  • I can chew on my hair
  • nu am nevoie de masca pentru a ma ascunde,doar las capul in jos,suficient cat sa pot privi inainte,printre suvite.Imi place asta;uneori chiar imi doresc sa nu mi se vada chipul/privirea,sa trec fara sa fiu recunoscut.
si sunt sigur ca mai sunt si alte chestii,but since my memory span's shorter then my 2 inches of hard di_k,U ain't gettin mo'.
Toodaloo!

3 comments:

Illuminatus said...

Well.. Happy Anniversary I guess :P

Wabbit said...

Thanki,iar in loc de lumanari in tort,ar trebui sa imi pui bigudiuri in par,one for each month.No,U cannot blow'em.

Wabbit said...

Sorry,it's "pun",not "pui".Yes Vladi,U got rid off doing the horrible job