September 19, 2008

Sarut-mainile,dati-mi voie sa ma prezint

Mai,nu ma deranjeaza scaunul.Are el sezutul cam tare si e asezat cu spatarul langa mana stanga,asa ca stau putin chircit,dar na...
Au!Imi cer scuze!
Ziua buna,ma numesc..ma numesc.Stii bine cum ma numesc.Imi poti spune cum vrei.Sau aproape oricum,pentru ca na,am si eu mici pretentii.Nu ma consider o persoana pretentioasa.Ca am mici mofturi,o data la nu stiu cat timp,asta e altceva.
Ce anume?
Aa,da.Sa spunem ca sunt o persoana deschisa.Bine,asa ma consider.Sau ~ deschisa,pentru ca sunt si unele chestii despre care nu vreau sa vorbesc sau daca as vorbi despre ele,m-as simti oareshcum...nu stiu..naspa.Ish.Dar,in principiu,sunt o persoana deschisa.Nu prea socializez,dar sunt deschis. (rad)
Nu prea stiu ce sa spun despre mine.Mi-e greu,nu pentru ca nu vreau eu,dar pentru ca niciodata nu am stiut sa vorbesc,indiferent de happening.Chit ca a fost vorba sa explic de ce nu mi-am facut tema,sau cum doresc sa fiu tuns,sau unde doresc sa fiu dus cu taxiul.Nu am stiut niciodata sa vorbesc,sa ma exprim.Uite,asta ar fi un motiv pentru care nu prea socializez.Da,stiu,e aiurea.Prefer sa tac.Bine,asta pentru ca nu stiu despre ce anume sa vorbesc,si poate si din dorinta de a nu face vreo gafa.Eh,oricum se duce dreacu totu' cand deschid gura,ca na...rookie,n00b,si ce mai vreti voi.Uite,cum ar fi daca as avea un semn de acela de incepator aplicat peste buzuka?Pe mine nu m-ar mira.Adica,uite,deja mi-am fixat un "to do" ceva mai "L-)"ish si anume:cand va fi sa trec de la stadiul de..ahem..neprihanit la...nu stiu..fourth base,ma voi duce la ea (fie ca va fi vorba de aleasa inimii,sau de aleasa..in functie de tariful pe kilometru) cu o "lamaie" din aia lipita pe buca stanga,respectiv,in fata,pe boxeri.Bine,acum nu ma astept ca dupa,semnul exclamarii de pe "lamaie" sa se transforme intr-un inlocuitor Y!Mish de feelinguri,recte ":)",dar na...cica trebuie facut.Bine,toate astea,daca nu apuc sa mor in bratele unui 325i sau mai stiu eu ce alt "cosciug" nemtesc pe patru roti.Daca va fi bemve,promit ca,pe pedala de acceleratie,voi pune o placuta pe care va scrie "u'r guna die a virgin".Daca scap,atunci imi iau un Logan,si pun placuta respectiva pe pedala de frana.
Da,imi plac masinile.Bine,nu am de gand sa vorbesc despre asta acum.Poate cu alta ocazie,recte cateva post-uri mai incolo,sau n randuri mai jos.
Ziceam ca nu stiu sa vorbesc.Ei,bine,se mai intampla rareori sa imi mai iasa replicile.Dar asta nu tine mult,pentru ca am un talent in a da cu bata in balta de muci din fasole.De asta prefer de multe ori sa nu vorbesc,pentru ca in caz de "shit happens",nu pot sa o dreg cu ctrl+z.
Nu sunt un vorbitor bun.
Aa!Mi s-a spus odata,ca as fi un ascultator bun.Recunosc,mi-a placut.Insa nu este asa,din pacate.A fi un ascultator bun,nu inseamna sa fii fidel lui "shuffle",adica sa nu il inseli cu "repeat".Sau ca nu casti,chiar si dupa o ora de vorbitus neinterruptus.
Nu.Ascultator presupune macar un strop de "give-a-fuck",o farama de politete,2-3 boabe de chef si probabil si alte ingrediente,care nu imi vin in minte in momentul de fata.Iar a fi un ascultator bun..nici nu cred ca exista notiunea asta.Sau poate ca exista.Si poate ca toti suntem,macar pentru cateva momente,niste ascultatori buni.Insa,pentru asta,e nevoie si de un vorbitor bun.Si asta imi aduce aminte de saracu' nenea Pittis.
Ce anume?
Aa,desigur.Iti poti aprinde o tigara.Nu,multumesc.Nu fumez.
Nu,si nici nu beau.Uite,acum o luna,am baut pentru prima data o sticla de bere.
Cam tarziu,nu?Eh,a fost...ok.Sincer,ma asteptam la ceva..negativ:fie sa dau la boboci,fie sa ma doara capul ingrozitor de womanishly,fie sa ma aburesc un pic si sa o iau up the hill and down the hill and up the hill..si asa mai departe.Well,the n00b was lucky this time.Si,au fost de fapt doua beri.Si vor mai fi cel putin doua,o Silva neagra,macar sa vad si eu cum e,si o Stella.
La a treia bere ma mai gandesc.
Uhmm...lucruri care imi plac
Pai nu le stiu asa.Uite,sunt lucruri care imi plac si pe care le stiu,sunt lucruri care imi plac,le uit,apoi le redescopar dupa ceva timp si..aa,si atat.Si na,lucruri care nu imi plac si lucruri care nu imi plac,le uit,apoi imi amintesc de ele.
Am spus mai adineaori ca imi plac masinile.Recunosc ca sunt un pic ingrijorat de toata treaba asta cu global warming,si cu "criza" petrolului,dar sa dea naiba daca as spune "nu" la un 4.2 Quattro sau un 6.2 Hemi sau un V10 de 5L.Dar ma calmez cand ma gandesc ca am in fata blocului,75 horses of korean muscle,parcati sub copacul care face "pastai",care de-abia asteapta sa fie condusi de mine.Sau...sa fie condusi.Sper insa sa nu ajung "bizon".
Nu stiu sa iti spun asa ce imi place.Uite,imi place sa ma uit vara pe cer,cand fulgera.Imi place pin-up-ul,ca tot pomenisem de asa ceva astazi.Imi place perechea mea de jeans,care au ajuns vintage pe principiul D.I.Y. Imi plac stencil-urile.Imi plac post-it-urile.Imi place radioul.Imi place cand vad ca e ora 8 A.M. si este sambata sau duminica.Imi plac gaufre.Imi plac o gramada de lucruri,insa voi vorbi despre asta mai tarziu.Voi face o lista cu lucrurile care imi plac,si o voi publica.Lista,de altfel,va fi actualizata de fiecare data cand imi aduc aminte de cate ceva.De altfel,asta constituie a doua parte a "despre mine"lui care trebuia sa fie primul articol.Sau la fel de bine putea sa fie scris si la profil.
Si probabil asa voi face.Voi incheia cu prima parte acum,si voi relua cu ultimul articol din seria "Sarut-mainile,dati-mi voie sa ma prezint".Cu o lista mai exact,ca nu am eu bafta de a scrie articole.
Gata.Poti opri banda.

1 comment:

Illuminatus said...

Banda am oprit-o dar
".Daca va fi bemve,promit ca,pe pedala de acceleratie,voi pune o placuta pe care va scrie "u'r guna die a virgin".Daca scap,atunci imi iau un Logan,si pun placuta respectiva pe pedala de frana." e pe repeat! :)))