December 31, 2008

And on the 366th day...

Cică-s ultimele douăj de ore din an,aşa că mă apuc să aprind fleş-becurile.
E posibil să îmi dea P.S.O.D.* pentru că încă nu sunt multitasking,dar voi încerca,aşa că,cine nu e gata,îl iau cu lopătata sau cu cazmama.
Anul ăsta a fost precum o nucă pe care am spart-o săptămâna trecută,o jumătate putredă şi cealaltă jumatate bună.Prima jumătate a anului a fost în nota ei obişnuită,şi anume liniaritate, rutină, plictis,a doua jumătate ce a fost mai frumoasă.
Nu voi scrie despre prima jumătate de an,pentru că se rezumă la cursuri/seminarii şi căştile în urechi în pauzele dintre.
A doua jumătate de an a adus o schimbare;cam punctuală treaba totuşi,că a început pe 2 iunie.
Da,vara asta a fost frumoasă şi se poate rezuma în puţine cuvinte [iunie - sesiune, iulie - munte, august - Herăstrău rău rău],în şi mai puţine cuvinte like so... .Sunt nişte ceva-uri care îmi aduc aminte de fiecare dată de vara lui 2008 şi tot acele ceva-uri îmi aduc aminte de un..quelque chose.Şi se poate rezuma în multe cuvinte,dar tre'sa stau mult să mă gândesc.Sau să citesc arhiva de IM-uri din Y!M.
Thanks!
Apoi veni urâta doamnă Toamnă,care mi-a dat câteva duşuri rece [literally and figuratively] de mi-au deschis ochii şi m-au făcut să văd unele lucruri cu alţi ochi.Bine,ştiam de ele,dar refuzam să le văd aşa cum sunt.Iar în ultima zi de toamnă mi-am dat seama de un anumit lucru.
Decembrie? Să spunem că decembrie mi-a adus şi atâta tot.
Regret că am făcut unele lucruri,ba mai mult,regret că nu am făcut multe alte lucruri.Regret că am spus anumite chestii.Regret că nu pot face anumite lucruri.Regret multe lucruri.Iar de mulţumit? Uite,regret că acum nu sunt lângă anumite persoane cărora să le mulţumesc.
Aş vrea să îmi treacă ameţeala pe care o am acum;chiar e nasol când nu am echilibru şi am senzaţia că mă învârt.
Trece însă...time heals everything.Or almost everything.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
*Pink Screen Of Death

2 comments:

Illuminatus said...

Time heals? Time changes nothing...actions do!

Wabbit said...

Well,technically speaking,time just puts certain things in Recycle Bin,doesn't wipe them completely.
And yes,time changes things,more or less tho'.