December 31, 2008

New year's ''tre'să...'' list

Deci tre'să multe.
Tre'să mă schimb obligat forţat.Tre'să fiu mai puternic atunci când e nevoie să fiu puternic şi sensibil atunci când trebuie să fiu sensibil,and not the other way round.
Tre'să ies din casă mai mult;mi-am fixat câteva happeninguri la care să dau [Noaptea Devoratorilor de Publicitate,Liberty Parade - ediţiile din anii impari au fost cele mai bune,şi mai sunt altele,yet I can't remember all of them]
Tre'să citesc mai mult,aş putea chiar să termin Marin Preda - Marele singuratic,dacă tot m-am apucat să o citesc.
Tre'să renunţ la un obicei prost.
Tre'să găsesc un job [din păcate pe patron nu îl va chema caltaboşş sau bossanova,dacă e muiere]
Tre'să învăţ mai mult anul ăsta,asta implică şi mai multă voinţă [oh boy!]
Tre'să ajut mai multe persoane.
Tre'să fiu mai sociabil,mai vorbăreţ and less ''din altă reţea''ish.
Tre'să am grijă de mine mai mult.
Asta cu tre'să scriu mai multe articole pe bleg nu prea e un task pentru anul ăsta;like I said,nu mă consider blogger,iar ce scriu eu,nu prea sunt articole.
Tre'să,tre'să....tresărit din somn.

2 comments:

galani said...

exactly one post over me in 2008. damn, i gotta get back at you this year >:)

Wabbit said...

Iar daca nu o frecam aiurea in prima jumatate de an,probabil aveam si mai multe.Well,let's just say,I met Inspiration in the 2nd half of the year.
Sa inteleg ca asta va fi un item de pe lista de rezolutii pentru anul acesta.Well,Alex,nu conteaza cate scrii,ci cum le scrii. Eu,unul,m-as multumi daca as scrie 4 articole lunar,dar sa le scriu bine.Si dupa cum vezi,am spus articol si nu post,I think there's a difference between these two.
I'm pretty sure you'll do most of your 2009 to dos.
Un an nou foarte fain,Alex.