December 16, 2008

Dor

Săptămână aviatoare voi da fuga pânâ undeva.
Undevaul acela are multă zăpadă,iar zăpada îmi lipseşte.
Ţin minte că doar o singură dată m-am jucat in zăpadă de îmi plăcu foarte mult,iar asta a fost acum mulţi ani.Construisem o cazemată atunci.Am vrut să fac şi un om de zăpada,dar nu am reuşit fiindcă,fiind mic,nu reuşeam să rostogolesc un bulgăre care să ajungă mare,iar dacă aş fi reuşit,cine ar fi pus ceilalţi doi bulgări deasupra? Oare cum ar fi fost în doi?
Săptămâna viitoare vreau să îmi construiesc o cazemată sau ceva ''tuck-myself-in''ish din zăpadă,în care să vin noaptea pentru câteva minute,să mă uit la stele,să suspin,să zâmbesc,să desenez,să scriu un pic despre anul ăsta şi să mă apuc să scriu acea listă de rezoluţii.Acea listă cu ''voi fi mai bun anul ăsta'',''nu mă voi neglija şi nu îmi voi neglija prietenii'',''mă voi schimba câte-un pic,câte-un pic'',''I'll get a life''-ul repetat anual,etţetera.
Dar cel mai mult vreau să fac acea cazemată şi omul de zăpadă pe care nu l-am făcut niciodată.

1 comment:

Illuminatus said...

"Succesuri" in ce ti-ai propus! Eventual sa faci si tu poze sa vad ce fata ai in zapada