December 7, 2008

And you are..?

Până acum doar o singură persoana a reuşit să mă descrie cel mai bine,ba chiar să o facă folosind un singur cuvânt. Profa' de limba română din liceu a reuşit să spună multe despre mine (nu că ar fi multe de spus) folosind cuvântul "slab". Nu e nevoie de un A4 cu sute de cuvinte,e de ajuns şi unul.
Şi sunt pus să mă descriu. Nu o fac în cuvinte,pentru că îmi este greu să adun cuvintele şi să le leg.
Am luat un pahar.Am băgat degetul într-o farfurie care era plină cu apă şi apoi am lăsat o picătură să curgă în acel pahar.
Mult mai uşor decât să vorbesc.Mai puţină teamă,mai puţine fâstâceli..

Ţi-am spus că,atunci când eram mic,mi-ar fi plăcut să fiu actor.Şi când am fost un pic mai mare.Şi îmi place să cred că şi acum.Şi poate că m-aş încumeta.Şi uite,ieri,nu aş fi spus nu să "joc" alături de fata 'ceea.Improvizaţie.Chiar acum mă gândeam la aşa ceva.Dar ar fi ieşit,mai degrabă,un one-man act,pentru că oamenii nu pot citi gândurile.Fair enough.Aş fi început eu,ar fi continuat ea.

No comments: