December 23, 2008

Hey,Santa,I wanna grow a beard

Sunt o grămadă de chestii pe care mi le doresc şi doar ţi-am mai spus asta.
Uite,aş vrea să ştiu ce merit şi ce nu merit,şi nu mă refer la lucruri care să fie puse sub brad.
Aş vrea să pot scrie in fiecare zi câte ceva,oricât de puţin,fie în editorul ista de la Blogger,fie pe foile caietelor.
Aş vrea să fiu mai vorbăreţ,să fiu mai sociabil,să zâmbesc mai mult.
Mi-aş dori să nu trec încă la ''all work and no play''.Şi mi-aş dori să îmi găsesc un partener de joacă, cu care să fac tot felul de tâmpenii,cu care să fug,alături de care să mă ascund ca să nu fim prinşi după ce facem câte o poznă şi să râdem gâfâind şi alături de care...vreau un partener de joacă pentru că sunt copil.
Iar dacă e să trec la stadiul ăsta,măcar să nu mă sperii,să nu mă inhib.
Aş vrea să ştiu ce să aleg,fie că e vorba de o floare pentru fata Ş.,fie că e vorba de răspunsul la o întrebare de la sesiune,fie că e vorba de...un cadou,că tot suntem în ''luna cad oălelor''.
Mi-aş dori să am mai multă încredere în mine,în propriile şforţe.
Mi-aş dori să pot înţelege anumite lucruri,de la colinde la unele noţiuni de la cursuri.
Aş vrea mai multă creativitate;să iau,de exemplu,cojile de la portocală şi să fac o pagodă.
Aş vrea mai multă voinţă,mai mult interes.
Aş vrea ca perciunii mei să fie perciuni.
Aş vrea ca zâmbetul pe care îl am acum să nu aibă Expire Date: dd/mm/yy (later edit: figured it did),aşa cum nu vreau ca lucrurile care încep bine,să se sfârşească prost sau să se sfârşească.
Aş vrea să am o semnătură.
Mi-aş dori multe cuvinte,aş vrea multe cuburi.
Aş vrea multă sare şi piper.
Aş vrea mai multe ''la început..''. Dacă nu evenimentele în sine, atunci starea, trăirea.
Aş vrea ca eu să atrag pe alţii [aşa cum cred că am făcut până acum] şi nu să m-agăţ eu de ei.
Aş vrea ca în şoseta mea de la şemineu [how movie-ish is that?] să fie sănătate şi fericire.Da,va arăta goală şoseta,dar doar va arăta.
Şi mi-aş dori să nu mai oftez,aşa cum am făcut acum.

P.S. : nu sunt în cumsterdam,ca să te întâmpin cu hash brownies şi cu iarbă...pentru reni;în schimb îţi voi lăsa poale-n brâu,pe un platou.They're nice.

No comments: