June 22, 2008

"Ei" : La vremuri noi,avec toi...

Beldi mamă, tu eşti :-)?
mai ales ca?
yey yey yey new blog entry :D
foarte nice...astept cu interes cat mai multe :D
Deci tranzitia de la emo la gay face toti banii!!!
Foarte tare post-ul :))
cum era vorba aia??? atinge prin punctele esentiale :D
si cu umorul caracteristic tie :p hai, mai vrem... feed my blog with more of your posts beeyotch! other than that, keep in touch :p
foarte tare frate :))
=))=)) just laughed my ass out... really nice post, biatch!!!
liberty parade sa fie?!?
extrem de multa dreptate ai in articolul asta. Defapt, ceea ce ai subliniat tu este si motivul pt care evit sa imi cumpar acesti "CONVERSHI" (ca deh, daca spui baschetzi/teneshi nimeni nu intzelege...Romanul tot tzaran e, tre' sa spui CONVERSHI sa se auda BRANDUL frate!!!)... Io chiar am zis anul trecut cand au aparut la noi ca imi voi cumpara multe perechi(mai ales cuz converse este, mai nou, a division of nike:D) dar cand am vauzt totzi manelarii cu asa ceva mi s-a luat... PLM... e greu in tzara asta sa potzi sa spui ca reprezintzi o cultura muzicala sau underground, sau de orice fel... cand vezi manelarul de la coltzul blocului cu baschetzi de la converse, pantaloni largi de prin dulapul lui p diddy, haina de piele de ROACAR si frizura de punker... si omul asculta manele... deci... MUIE PROSTIEI!
cel mai trist e ca ai dreptate...din pacate...:(
cat de tare....cat de tareeeeee...nu pot sa cred ca mi-a scapat pana acum :))))
yhea...smack that ass!
yo you mofuku... Really nice post, i laughed my tank ass off :)) take care, dawg, the best of luck at the future exams :D
Aia cu enigma otiliei e tare :D
astept cu inters noi post-uri :D...prea tare

No comments: