June 20, 2008

Si tu..si tu..si tu..si tu

*Imi place de tine din primul moment in care te-am vazut.Aveai umerii descoperiti.Mi-a placut asta.Bluza care iti lasa descoperiti umerii si parul strans la spate imi captasera atentia.Mi s-a parut atat de tipica imaginea ta.Am aflat ca stiai spaniola.Mi-ai placut si mai tarziu,insa nu am avut curajul sa iti spun asta.Mi-era teama.Teama si rusine.Rusinea mea copilareasca.Mi-ai reprosat ceva la un moment dat.Nu voi uita momentul acela,si cu toate astea nu am incetat sa te plac.Mai tarziu aveai sa imi spui ceva.Nici acel ceva nu il voi uita.Eram fericit,cu toate astea incercam sa par la suprafata cat se poate de copilaros,tocmai ca tu sa iti schimbi parerea.Oare reusisem?
*Nu mi-a placut de tine de prima oara.Aveai insa sa ma salvezi,sa ai grija de mine.Aveai sa imi placi.Nu indrazneam sa iti vorbesc intr-un anumit fel,sa ma port cu tine intr-un anumit fel.Nu puteam.Mi-era pana peste poate.Si acum e la fel.Mi-am permis,intr-un final,o mica golaneala,de care poate ca ai uitat.Imi placi si mai mult acum,de cand...
*Nu te stiam decat din vorbe.Mi-ai placut putin cand te-am vazut prima oara.Mi-ai placut mai mult cand te-am vazut a doua.Mi-ai placut si mai mult cand te-am vazut a treia oara.Mi-ai povestit acum cateva luni,cum ne-am cunoscut.Eu stiam cu totul altceva,insa era de fapt,asa cum ai spus tu.Asta pentru ca nu bagasem in seama acea "prima oara".Acum tin minte.Mi-am permis sa iti spun asa cum nu iti place sa iti spun.Dar tu stii asta.Poate ca e mai frumos asa.Nu imi spuneai nimic,decat de fata cu lumea,ca si cum ai vrea sa ma intariti.Eu faceam asa cum vroiam eu,si cu vroiai si tu.
*Nu te stiam decat din vazute.Au fost cateva minute in care am facut cunostiinta.Parca auzisem de tine.Am zis,cu toate astea,sa te uit.Am crezut ca vei fi ceva trecator.Ai fost pana in acea zi.Mi-ai placut.Apoi ne-am vazut.Nu am vorbit cu tine.Tot fiindca imi era rusine,si tot fiindca imi era teama.Am apucat mai apoi sa vorbim.Mi-ai placut..mult!Nu mai vorbise cineva cu mine,in felul acela de..nici nu mai stiu de cand,insa stiu cu cine vorbisem asa cum am facut-o cu tine.Insa mi-era teama.Mi-era de faptul ca vei avea si tu soarta ei.Si asa s-a intamplat.Imi placi in continuare,nu stiu daca stii asta.Nu ti-am spus-o si nici nu am aratat-o.Poate ca am sugerat-o in doua momente,cat se poate de subtil,insa...
**Tu m-ai facut sa iubesc.Tu m-ai facut sa tremur.Tu m-ai facut sa rad.Tu m-ai facut sa plang.Te plac.Nu pot spune ca nu ma feresc sa o arat,altfel nu o aratam aici.Aici,pentru ca tu nu o vei citi,iar daca vei face asta,tot nu iti vei da seama ca imi place de tine.Nu am vrut sa vorbesc despre asta pe larg,am preferat sa las doar cateva mici indicii.Nu mai vreau sa continui.Si asa,imi este greu sa scriu,cu atat mai mult cu cat scriu despre tine.Si despre tine..si despre tine..si despre tine.

2 comments:

Anonymous said...

Beldi mamă, tu eşti :-)?

Wabbit said...

Hey,wabbits have feelings too,y'know.Well,till they get in their "lay-rs" and have fun/kids.
And yes,Luke,it's me...your mothafucka.I mean daddy!