June 22, 2008

"Eu" : La vremuri joy,tot voi...

Era seara.Vorbeam cu un tovaras.
Era cu 3 zile inaintea marelui test.Aveam emotii,vroiam sa ma descarc.
Ma gandeam la asta de ceva timp,parca din primavara lui 2006,cand dadusem prima oara peste asta.
Mi-am zis "Da,interesant,insa nu o pot face,pentru ca...pentru ca nu pot.Nu imi iese.Punct!".Aveam deja experienta in ale rateurilor.Deja puteam spune "I've learned my lesson...the last four or five times".
Imi parea insa familiar,ceva de genul asta incercam sa fac la sfarsitul clasei a opta si in clasa a noua.
Nu prea inteleg de ce tot o tin in "daca nu e funny,atunci e naspa".Si nici macar nu scriu funny.La fel de bine,poate sa fie ceva al dreacu de "straight face"ish,insa scris foarte fain.Sau ceva romantic.Sau..sau..sau..sau.Exista multe alternative la funny.Like everything begins and ends with funnyness.Yes,I know I'm hearing the call of jollydom,but they're other nice things as well.Take emos,for example,they're nice.They're nice,because y'know they're gonna hurt themselves without having you to do this.EMOS:we kill ourselves,so you don't have to.Asta suna cat se poate de "hands-free"ish.
In ultimul an,mi-am gasit cateva modele intr-ale scrisului,intr-ale "carpe diem"ului,insa sunt mult in urma.I'm...this..far from being like them.Bine nu imi doresc sa fiu ca ei..in totalitate,ci doar intr-o mica masura.Mi-ar placea sa fiu n% din cat sunt ei.Ceva romanesc ar fi sa ii copiez,insa nu vreau sa fac asta.Mi-au ajuns patru ani de copiat de pe carca Magarului,si plus ca nu imi place sa fac asta,chit ca e,relativ,mai bine.Si chiar daca i-as copia,nu merge,domn'e,nu merge.Ar fi prea evidenta schimbarea de stil si in acelasi timp,ar inseamna sa vorbesc despre quelque choseuri pe care le cunosc like the back of my backhand's back.
Sunt departe de ei ca persoana,ca gandire,ca scoala a vietii,etceteraness..
Plus ca,ei,spre deosebire de mine,au indeplinit acel punct 12,ori eu inca nici nu indranesc la asa ceva,din diverse motive.
Ma bucura faptul ca,in ultimul timp,am mai multe schite [cred ca le spune drafts],insa ma ne-bucura faptul ca multe dintre ele primesc pedeapsa cu "delete".
Am un an de Blogger si am crescut in aceste douasprezece luni cat altii in douasprezece ore.Am un an de Blogger si sincer,nu prea imi pare ca sunt in Blogger.Parca as fi abonat la teme la matematica.O sa imi supun pana la urma neuronii la sesiuni indelungi si placute de BDSM,poate poate o iesi ceva.Happy bitchslaping!

3 comments:

galani said...

I think you just need a lil positive thinking and more outbirsts of yourself. Remember that night in Tonka and after that somewhere between Alba Iulia sqr. and Muncii (near la pink =)) )
It was a cool night! We should really do it more often biatch.
And we must go to the seaside, the 3-4 of us this summer. Mandingo, you, myself, bla bla :D

flry said...

happy b-day beldi's blog :D

Wabbit said...

Thanki,Flo'.Si imi cer scuze ca nu v-am dat tort.."he" ate it all.At least he could've given me the candle.Oh,brotha 8-|