June 15, 2008

It makes me cry!

Stii,toata chestia asta cu "si baietii plang cateodata/si baietii plang,nu-i asa?" a inceput sa imi cam dea de banuit.Da,baietii incepe sa plange daca nu are sange,vorba lu' nenea Junkyard,sau mai stiu eu,plange ca ii bate mama lor.
Ei,bine,voi vorbi scurt despre emo.Insa,nu voi vorbi despre ei,ci cat despre emo sunt eu.Nu rade,pentru ca si tu esti emo.Si tu..si tu..si tu..si toti.Hai sa nu ne mai ascundem dupa lama atat si sa o recunoastem ca o ardem cateodata,cat se poate de emo.Si nu o ardem emo in mod aleatoriu,ci o ardem..telenovelist de emo,sau ca sa fie un background cat se poate de emo friendly,o ardem funerar de emo.
De fapt,ca sa intru in pielea personajului,nu voi mai uzita termenul de "arde",nu de alta,dar "taie" mi se pare un cuvant mult mai emo-esc.
Am vrut sa o iau d.p.d.v. cronologic,insa voi spune dupa cum imi pica din circumvolutiunile netede ca parul lins de emo,respectiv,dupa tastele care imi pica la dej'te.
Ok,pai..deci..uuhh..sa incepem:
Salut,sunt Andrei,am 20 de ani si sunt/nu sunt emo.
[Salut,Andrei!!!]
Nu sunt emo pentru ca,nu sunt emo.Don't have any label on my forhead and frankly I don't look like one either.Cel putin asa zic eu.Si nu ma comport ca un emo.
Nu stiu de unde sa incep.
De fapt,nu..hai sa o dau altfel.
De ce emo?De ce acum?
Pana acum nu tin minte sa mi se fi atras atentie cu privire la emoness-ul ce salasluieste in mine...ma rog..si mai ales,cel care e pe afara!
Uite,de ce nu mi s-a spus cand aveam 2 ani,ca sunt emo?Aveam par relativ lung si atunci.It was blond,but hey,it was long,dammit!Sau de ce nu mi s-a spus in scoala generala.Sau in liceu.
Ah,ce old fashion erau profesorii,se multumeau sa imi spuna:"Tinere,ar trebui sa te tunzi".Si la fel si cei de varsta mea,erau un pic mai rafinati,they were saying:"What's with the Beatles hairdue,man?"
I mean,nu tin tin minte sa se fi spus "Uite mami,emo...hai sa il persecutam,aruncand cu pietre in el" [forgive my Biblical wisdom..(huh?)].Mai toti spun "You're so emo!".Rareori mai aud ceva de genul "Dude,U look like you're a gay british bloke".
No,I'm not emo,pentru ca eu nu sunt tuns cu ciobul.Si nu am nici ananas in varful capului.Iar faptul ca imi vine parul intr-o parte,peste ochi,si imi blocheaza putin vederea e din cauza faptul ca am vartej.Stiu ca incerc sa o dreg.
Uite,eu sunt emo inca din gradinita.Deci..da!Asta pentru ca imi rod unghiile inca de atunci [stiu,stiu,bad habit. Word 2 ya daughter..and son!].Asta pentru ca imi placeau insignele inca de atunci [screw U,I found them very police..ish!].Deci,natural born emo!
Si daca nu ma insel,cred ca tot atunci am pus ochii prima oara pe Chuck Taylor's All Star black trainers.Adica mai pe romaneasca asta CUL,convershi!Desigur,habar nu aveam ca ei de fapt erau icon in ale " 'gamiash picioarele"-ului [literally] recte ale incaltarilor.
Nu imi aduc aminte toate chestiile astea care aduc a emo si care imi plac.
Ah,wait..found one.Imi place,dar nu port..messenger bag.Deci,a messenger bag with an Austin Mini print ain't emo.Dar nici ieftina nu e,bloody 75 quid.
A,cica...tot ce e a bit slimfit,ar fi emo,gen slimfit jeans,slimfit t-shirts,y'know.
Si acum o sa o dreg din nou.Pai.la cat de gras sunt eu,nu imi iau XL thingies,deci S/M size clothes will do the job.Si cica vintage t-shirts are emo.Bai,da-ma.Pai,vintage ringer t-shirts am avut mai tot timpul.Hmm...i guess my mom wanted me to look like an emo ever since i was a lil boy.
What's next?What's next?
Uite,nu sunt emo.Sunt alb la fata,pentru ca asa am eu moaca asta de stafie.I mean,what would U expect from a slim mofuku?E culoarea mea naturala,si nu faina sau mai stiu eu ce alt smac.
Si ceea ce se vede pe maini nu e de la lama.Nu,si nici de la seringa.E de la matul meu.
Si e pe lat,nu pentru ca vreau sa sufar mai mult [emoishly],ci pentru ca asa se prinda fiara naibii de mana.Yes,my cat's a cutie.
E greu sa contabilizez toate chestiile astea emo.
Uite,na..femeile e emo ca plange.Tipul ala macho din "Transporter" e emo ca i-a luat ma-sa convershi.Postasul e emo ca are messenger bag.Beatles erau emo ca avea ei paru ala lung si peste ochi.Canisul este un caine emo,pentru ca nu vede din cauza parului.Hitler era emo pentru ca avea parul dat intr-o parte si s-a sinucis.Nu cu lama,dar nu conteaza.Jesus Christ was emo cuz he suffered.Si nimeni nu le-a spus ca sunt emo.Hmm...
Deci..da..si tu esti emo.
Deci,am terminat si voi lua un loc.Multumesc pentru ca m-ati lasat sa spun ce am pe suflet.Ma simt mult mai bine acum,mult mai liber,mai increzator.Totul este pozitiv acum.Roz-like-even.
Uite,tranzitie de la emo la ghei.Deci...uber cocalarische!
Multumesc grup ca m-ati ajutat sa trec peste asta!
[Cu placere,Andrei!]

4 comments:

flry said...

yey yey yey new blog entry :D
foarte nice...astept cu interes cat mai multe :D

Anonymous said...

Deci tranzitia de la emo la gay face toti banii!!!

Wabbit said...

Yes,and gay guys cry as well,so it's not offtopic [thanki!]

galani said...

Foarte tare post-ul :))
cum era vorba aia??? atinge prin punctele esentiale :D
si cu umorul caracteristic tie :p hai, mai vrem... feed my blog with more of your posts beeyotch! other than that, keep in touch :p